دانلود دوره SANS FOR500

دانلود دوره‌های Sans

همه سازمان ها باید برای وقوع جرم سایبری در سیستم های رایانه ای و درون شبکه های خود آماده شوند. تقاضا برای استخدام تحلیلگرانی که می توانند درباره جرایمی از قبیل کلاهبرداری، تهدیدات درونی، جاسوسی صنعتی، سوء استفاده کارمندان و مزاحمت های رایانه ای تحقیق کنند، هیچگاه کم نبوده است.

آژانس های دولتی به طور فزاینده ای نیاز به متخصصان آموزش دیده در زمینه سوء استفاده از رسانه برای بازیابی اطلاعات حیاتی از سیستم های ویندوز دارند. برای کمک به حل این موارد، موسسه SANS با ارائه دوره SANS FOR500 در حال آموزش کادر جدیدی از بهترین متخصصان جرم شناسی دیجیتال در جهان و پاسخ دهندگان به حوادث است که قادر به مرتب کردن اتفاقات در سیستم های رایانه ای هستند.

دوره SANS FOR500 که با عنوان Windows Forensic Analysis شناخته می شود، تمرکز عمیقی بر روی جرم شناسی سیستم های ماکروسافتی دارد. شما بدون داشتن دانش کافی و عمیق در مورد علم جرم شناسی رایانه ای، نمی توانید از دارای های سازمان تان به درستی محافظت کنید. در این دوره شما یاد میگیرید که چگونه اطلاعات مربوط به جرم شناسی را در سیستم های ویندوزی بازیابی، تجزیه و تحلیل کنید و در آنها صحت آنها را تایید کنید. همچنین فرا میگیرید که چگونه فعالیت های خاص کاربران را در شبکه خود ردیابی کرده و یافته های حاصل را در حوزه پاسخ به حوادث، تحقیقات و بررسی ها سازماندهی کنید.

شما می توانید از مهارتهای جدید خود برای اعتبارسنجی ابزارهای امنیتی، افزایش ارزیابی آسیب پذیری، شناسایی تهدیدهای خودی، ردیابی هکرها و بهبود سیاست های امنیتی استفاده کنید. چه این موضوع را بدانید چه نه، ویندوز در سکوت کامل مقدار زیادی از اطلاعات شما و کاربران را ثبت و ضبط می کند. در دوره SANS FOR500 شما می آموزید چگونه این اطلاعات را بازیابی و استفاده کنید.


برای شرکت در این دوره آموزشی نیز می توانید از طریق لینک روبرو، اطلاعات لازم را کسب کنید:

سرفصل های این دوره عبارتند از :

FOR500.1: Windows Digital Forensics and Advanced Data Triage
FOR500.2: Core Windows Forensics Part 1: Windows Registry Forensics and Analysis
FOR500.3: Core Windows Forensics Part II: USB Devices and Shell Items
FOR500.4: Core Windows Forensics Part III: Email, Key Additional Artifacts, and Event Logs
FOR500.5: Core Windows Forensics Part IV: Web Browser Forensics for Firefox, Internet Explorer and Chrome
FOR500.6: Windows Forenscis Challenge

پسورد فایل فشرده : liansec.net

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *