دانلود دوره SANS FOR526

دانلود دوره‌های Sans

متخصصان جرم شناسی دیجیتالی و پاسخ به حوادث که به اختصار DFIR نامیده می شود، نیاز مبرمی به آموزش نحوه جرم شناسی حافظه مموری ویندوز دارند تا بهترین عملکرد را در مواقع ضروری ارائه دهند.

بازرسان و کارشناسانی که به حافظه مموری توجه نمی کنند بدون شک شواهد زیادی را در صحنه حادثه از دست می دهند. محتوای RAM شواهدی از اقدامات کاربر و همچنین فرایندهای غیرقانونی و رفتارهای پیش بینی نشده را ارائه می دهد. شواهدی که به منظور اثبات جرم می توانند کمک بسیار بزرگی به روند تحقیقات قانونی کنند.

دوره SANS FOR526 مهارت عمیقی و بالایی که برای مباحث جرم شناسی مموری می باشد را به کارشناسان بخ منظور پاسخ درست به حوادث و تجزیه و تحلیل اطلاعات ثبت شده در حافظه مموری را منتقل می کند. این دوره از مؤثرترین ابزارهای نرم افزار رایگان و متن باز در صنعت امروز استفاده می کند و درک عمیقی از نحوه کار این ابزارها ارائه می دهد. دوره SANS FOR526 یک دوره مهم برای هر بازپرس DFIR است که می خواهد کشف جرایم رایانه ای پیشرفته و پاسخ به حوادث را انجام دهد می باشد.

در مباحث جرم شناسی امروزه درک ساختارهای حافظه و درک ساختارهای دیسک و رجیستری بسیار مهم و با ارزش است. داشتن دانش عمیق از حافظه مموری ویندوز به کارشناسان این امکان را می دهد تا به اطلاعات خاص که می تواند روند رسیدگی به جرم را تسریع بخشد، دسترسی داشته باشد. برای کسانی در زمینه جمع اوری مدارک در پلت فرم های غیر ویندوزی نیز فعال هستند این دوره به آنها کمک می کند تا حافظه سیستم های لینوکسی را نیز بررسی و تجزیه و تحلیل کنند.


برای شرکت در این دوره آموزشی نیز می توانید از طریق لینک روبرو، اطلاعات لازم را کسب کنید:

سرفصل های دوره SANS FOR500 به شرح زیر می باشند :

FOR526.1: Foundations in Memory Analysis and Acquisition
FOR526.2: Unstructured Analysis and Process Exploration
FOR526.3: Investigating the User via Memory Artifacts
FOR526.4: Internal Memory Structures
FOR526.4: Internal Memory Structures
FOR526.6: Memory Analysis Challenges

پسورد فایل فشرده : liansec.net

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *