دانلود دوره SANS FOR572

دانلود دوره‌های Sans

یکی از دغدغه های مهم سازمان ها، داشتن نیروی متخصص کشف جرایم سایبری می باشد. این کار باعث می شود با انجام تحقیقات گسترده، یافته های بهتری به منظور تسریع امور پاسخ گویی به حوادث دهید.

انجام تحقیقات جرم شناسی رایانه ای که دارای مولفه شبکه نباشد، بسیار نادر است. جرم شناسی نقاط پایانی همیشه یک اصل اساسی برای این حرفه بوده است اما نادیده گرفتن ارتباطات شبکه چیزی شبیه به نادیده گرفتن فیلم های دوربین امنیتی از جرمی است که انجام شده است. این که آیا شما یک حادثه نفوذ، پرونده سرقت داده ها، سناریوی سوءاستفاده از کارمندان را انجام می دهید، یا درگیر کشف دشمنان فعال هستید، شبکه غالباً نمایی بی نظیر از این حادثه ارائه می دهد. شواهد می تواند اثبات لازم را برای نشان دادن قصد مهاجمان را داشته باشد، پرده برداری از مهاجمی که ماه ها یا بیشتر فعالیت داشته اند، یا حتی ممکن است در اثبات قطعی یک جرم واقع شده باشد مفید واقع شود.

دوره SANS FOR572 به منظور پوشش مباحث حیاتی آموزش و مهارتی و تمرکز بر ارتباطات داخل شبکه به منظور انجام تحقیقات کشف جرایم سایبری، طراحی و ارائه شده است. بسیاری از تیم های تحقیقاتی مهارت های خود را درگیر شکار تهدید فعال می کنند، که در آن شواهد موجود با اطلاعات تهدید تازه به دست آمده برای کشف شواهدی از حوادث قبلاً ناشناس استفاده می شود.

برخی دیگر نیز بر تحقیقات و گزارش پس از حادثه متمرکز شده اندو هستند کسانی که هنوز در یک زمان واقعی با یک دشمن درگیر می شوند و به دنبال مهار و ریشه کن کردن مهاجم از محیط، درگیر هستند. در این شرایط و موارد دیگر، آثار و ردپای به جا مانده از ارتباطات مهاجمان، می تواند اطلاعات ارزشمندی از اهداف، قابلیت ها، موفقیت ها و شکست های آنها فراهم کند.


برای شرکت در این دوره آموزشی نیز می توانید از طریق لینک روبرو، اطلاعات لازم را کسب کنید:

سرفصل های این دوره عبارتند از :

FOR572.1: Off the Disk and Onto the Wire
FOR572.2: Core Protocols & Log Aggregation/Analysis
FOR572.3: NetFlow and File Access Protocols
FOR572.4: Commercial Tools, Wireless, and Full-Packet Hunting
FOR572.5: Encryption, Protocol Reversing, OPSEC, and Intel
FOR572.6: Network Forensics Capstone Challenge

پسورد فایل فشرده : liansec.net

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

۴ دیدگاه ها

  1. سلام چرا لینک های دانلود دیگه کار نمی کنند

  2. سلام و عرض ادب
    لینک های دانلود کار نمیکنند چرا؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *