دانلود رایگان دوره Security+

دانلود دوره Security+

در این بخش با دانلود دوره Security+ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. دوره Security+ یکی از دوره های مورد توجه کارشناسان امنیتی می باشد.
امروزه موضوع امنیت شبکه در بین سازمان ها موضوعی با اهمیت بالا تلقی می شود و شرکت در دوره security+ با هدف آشنایی با اصول امنیت شبکه می تواند کمک بسیار زیادی در جهت رفع این نیاز کند. دوره Security+ نقطه استارت خوبی به منظور ورود به مباحث امنیت سایبری و امنیت اطلاعات است و با هدف آموزش مبانی امنیت به کلیه علاقه‌ مندان به این حوزه ایجاد شده است.
دوره Security+ با تمرکز بر توانایی های عملی تلاش دارد دانشجویان را برای رویایی و رفع انواع مشکلات آماده کند و سرفصل‌ های این دوره به نوعی برنامه‌ ریزی شده‌ است که بر جدیدترین روندها و تکنیک‌ های مدیریت ریسک، کاهش خطر، مدیریت تهدید و تشخیص نفوذ تاکید دارد.
در مقایسه با مدارک دیگر امنیت اطلاعات مانند CISSP و SANS GIAC، مدرک +security یک مدرک پایه برای ورود به دنیای امنیت سایبری به حساب می آید و هیچ پیش نیازی ( آزمون ها یا مدارک قبلی) برای شرکت در این آزمون وجود ندارد. هرچند این نکته را نیز باید اضافه کرد که شرکت CompTIA شرط حداقل دو سال سابقه کار مفید در زمینه IT را برای اخد مدرک الزامی کرده است. این پیش شرط به این جهت قید شده است تا اعتبار مدارک CompTIA کم نشود.
گذراندن دوره های +A و +Network قبل از +CompTIA Security، اگرچه اجباری نیست ولی باعث می شود تا پایه و زیرساخت خوبی جهت درک بهتر مباحث امنیتی حاصل شود و این موضوع از طرف خود CompTIA هم توصیه شده است. تجربه های کم ولی پایه ای و ارزشمند ما از کار با دیوایس ها و نرم افزارهای امنیتی، مانند فایروال ها، سرویس های Certificate، شبکه های خصوصی مجازی (VPN)، دسترسی وایرلس و نظایر آن در این دوره ضمن ان که مورد پوشش قرار میگیرد و کامل میشود، بطور جدی نیز محک خواهد خورد؛ اگرچه که میتوان گفت بدون این تجربه ها هم میشود از پس این دوره برآمد.تمریناتی که در هر فصل از این دوره وجود دارند، طوری طراحی شده اند که قدم به قدم با ما موضوعاتی که در متن درس درباره پیاده سازی اقدامات امنیتی بحث شده است را پیش خواهند آمد.

دوره Security+ مباحث مختلف امنیت شبکه، سیستمهای عامل و ارزیابی امنیت را به نسبت خوبی پوشش داده و همینطور در زمینه مدیریت ریسک مطالبی را مطرح می سازد. این دوره نقطه اتکایی برای دوره های پیشرفته و تخصصی در گرایشهای امنیت اطلاعات است.
مناسب برای:

  • کارشناسان و مدیران شبکه
  • کارشناسان و مدیران امنیت شبکه
  • علاقمندان به فعالیت در حوزه امنیت سایبری
  • علاقمندان به دریافت مدارک بین المللی امنیت

رمز فایل فشرده : liansec.net

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *