کرک اینستاگرام با ۵ ابزار کاربردی

کرک اینستاگرام

اینستاگرام یکی از اپلیکیشن‌های بسیار محبوب است که به‌طور گسترده در جهان از آن استفاده می‌شود. کرک اینستاگرام معمولا از طریق حملات بروت فورس، مهندسی اجتماعی یا فیشینگ اتفاق می‌افتد. در این مقاله از بلاگ لیان، قصد داریم با معرفی چند ابزار پسورد کرکر به شما نشان دهیم که چگونه می‌توانید یک اکانت اینستاگرام را کرک کنید.

پسورد کرکرهای اینستاگرام

Spyzie یک ابزار در حال رشد است که به شما کمک می‌کند وارد اکانت اینستاگرام یا دیگر پلتفرم‌های اجتماعی افراد شوید. اگر به دنبال یک ابزار تک مرحله‌ای برای زیرنظر گرفتن رفتارهای کسی در شبکه‌های اجتماعی هستید، Spyzie بهترین گزینه است.

نکات مثبت

  • فرایند ساده دو مرحله‌ای
  • رابط کاربری فوق‌العاده در داشبورد

نکات منفی

  • عدم توانایی رهگیری جزئیات در گوشی‌های آیفون

لینک: https://spyzie.io/

اگر فقط یک بار قرار است این کار را انجام دهید، می‌توانید از IG HACK استفاده کنید که یک ابزار رایگان تحت وب است. این ابزار در قبال گرفتن اطلاعات، به شما اجازه می‌دهد اکانت اینستاگرام را کرک کنید.

نکات مثبت

  • فرایند سریع
  • رابط کاربری هوشمند

نکات منفی

  • برای دسترسی به اطلاعات باید یک پرسشنامه را پر کنید.

لینک: http://www.ighack.info/

Instagram Hacker یک ابزار رایگان با فرایند نصب سریع است. این فرایند شامل دانلود نرم‌افزار و پیروی از دستورالعمل‌ها می‌شود. به سادگی می‌توانید این نرم‌افزار را دانلود کنید و اینستاگرام دوستان یا فرزندان خود را زیرنظر بگیرید.

نکات مثبت

  • نصب و راه‌اندازی ساده
  • بهترین ابزار برای زمانی که می‌خواهید پسورد اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید.

نکات منفی

  • باید آن را دانلود کنید
  • این ابزار تبلیغات دارد

لینک: http://hackinstagram.net/ (نیاز به وی‌پی‌ان دارد.)

اگر به ابزاری نیاز دارید که به شما در بازیابی رمزعبور اینستاگرام خود کمک کند، softpedia گزینه مناسبی است. این ابزار روی چندین مرورگر کار می‌کند و رمزعبور را سریع رمزگشایی می‌کند.

نکات مثبت

  • سریع و کاربردی
  • اجازه خروجی گرفتن از اطلاعات در یک فرمت مشخص را می‌دهد

با تمام مرورگرهای اصلی کار می‌کند

نکات منفی

  • فقط برای رمزگشایی رمزعبورهای اینستاگرام کاربرد دارد
  • باید برنامه را دانلود کنید

لینک: http://bit.ly/2yBA7iY

کرک پسورد اینستاگرام با استفاده از Instainsane

اینستاگرام یکی از کاربردی‌ترین رسانه‌های اجتماعی است. احتمالا همه شما تقریباً هرروز از آن استفاده می‌کنید. امروز قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه یک هکر می‌تواند با استفاده از اسکریپتی به نام Instainsane، رمز عبور اینستاگرام کسی را کرک کند.

مرحله‌ اول

Instainsane را دانلود کنید.
متأسفانه Instainsane در توزیع کالی تعبیه نشده است؛ بنابراین مجبوریم مخزن آن را از github شبیه‌سازی (همانندسازی) کنیم.

kali > git clone github.com/thelinuxchoice/instainsane.git

first image

اکنون لازم است آن را نصب کنیم. به پوشه‌ای بروید که مخزن github را شبیه‌سازی کرده‌اید و اسکریپت Bash مربوط به “”install.sh را اجرا کنید.

kali > cd
kali > chmod +x install.sh
kali > ./install.sh

second image

مرحله‌ دوم

رمز مدنظر را کرک کنید!
وقت آن رسیده است که رمز ورود هدف را کرک کنید. تنها چیزی که اکنون نیاز داریم، نام کاربری اینستاگرام آن کاربر است. با وجود اینکه خود اسکریپت یک Wordlist به‌صورت پیشفرض در اختیارمان می‌گذارد که ترجیحاً از آن استفاده می‌کنیم، خودتان نیز می‌توانید یک Wordlist تهیه کنید.
توجه: هرچه Wordlist طولانی‌تر و بزرگ‌تر باشد، روند کرک‌شدن گذرواژه کُندتر می‌شود. این امر به‌خاطر نحوه‌ی کنترل فایل‌ها توسط اسکریپت است؛ بنابراین لیست بزرگی همچون rockyou.txt را به شما توصیه نمی‌کنیم!

با اجرای اسکریپت Instainsane شروع کنید. باید در دایرکتوری، یعنی همان‌جایی که آن را شبیه‌سازی کرده‌اید، باشید.

kali > chmod +x instainsane.sh
kali > ./instainsane.sh

third image

توجه: بسته به تنظیمات ترمینال‌تان یا به‌دلیل اشکالاتی که در اسکریپت وجود دارد، ممکن است عملیات پرینت کمی متوقف شود (درست مثل ترمینال ما)؛ اما اکثراً مشکل آن‌چنانی وجود ندارد.

از شما نام کاربری مربوط به حسابی که قصد کرک گذرواژه‌اش را دارید، درخواست می‌شود. نام کاربری هدف را وارد کنید. به‌قصد انجام این آموزش، ما یک حساب کاربری ایجاد کردیم تا اسکریپت را روی آن آزمایش کنیم.

Fourth image

سپس از شما درخواست می‌شود که یک Wordlist تنظیم کنید. کافی است در این مرحله کلید Enter را بفشارید یا اینکه اگر واقعاً می‌خواهید از یک Wordlist استفاده کنید، فقط مسیر منتهی به آن را مشخص کنید.

fifth image

اگر با باگی که در آن متن قطع می‌شود مواجه شدید، دیگر نمی‌توانید پورت‌ها را مشاهده کنید؛ اما با این وجود نیازی به آن‌ها ندارید. برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند این پورت‌ها را بشناسند، عبارت‌اند از: 9051، 9052، 9053، 9054 و 9055.

پس از اینکه اتصال برقرار شد، فرایند کرک‌کردن گذرواژه آغاز می‌شود.

شیوه‌ی عملکرد Instainsane به‌گونه‌ای است که از طریق شبکه‌ی TOR ارتباطی را برقرار می‌کند؛ زیرا اینستاگرام فقط مجوز 10 تلاش برای ورود به حسابی یکسان را به‌ازای هر IP صادر می‌کند و از این روش Instainsane به‌ازای هر 10 حدس، IPها را به‌کمک شبکه‌ی TOR تغییر می‌دهد تا امکان فرایند کرک گذرواژه فراهم شود. جهت سرعت‌بخشیدن به فرایند، اسکریپت Threadهای چندگانه‌ای ایجاد می‌کند.

مرحله‌ی سوم

موفقیت!
اگر گذرواژه درون Wordlist قرار داشت، با کمی صبر می‌توانید به آن دست پیدا کنید.

sixth image

اکنون شما گذرواژه‌ی حساب کاربری اینستاگرام هدف خودتان را به‌دست آورده‌اید. واقعاً جالب نیست؟!

تذکر: یک باگ در اسکریپت وجود دارد و گاهی پس از پیداکردن گذرواژه فرایند را متوقف نمی‌کند؛ بنابراین شما مشاهده خواهید کرد که گذرواژه‌های متعددی پشت سر هم آزمایش می‌شوند. اسکریپت به‌شکل خودکار پس از آزمایش هر 100 حدس برای چند ثانیه توقف می‌کند؛ بنابراین خوب فرایند را بررسی کنید.

تذکر: همچنین هنگامی که اسکریپت گذرواژه‌ی درست را پیدا کند، به حساب کاربری هدف ایمیلی مبنی بر تلاش مشکوک جهت ورود به حساب کاربری ارسال می‌شود. متأسفم؛ زیرا هیچ کاری برای جلوگیری از ارسال این پیغام به کاربر وجود ندارد.

اگر Instainsane در کرک‌کردن گذرواژه‌ی هدف ناموفق بود، از Wordlistهای دیگری استفاده کنید.

چگونه امنیت اینستاگرام خود را بالا ببریم؟

تا این‌جا دیدیم که حتی افراد معمولی هم می‌توانند بدون نیاز به دانش خاصی و تنها با استفاده از ابزارهای مختلف، اینستاگرام شما را کرک کنند. اما نیازی نیست نگران باشید زیرا تنها با پیروی از چند راهکار ساده، می‌توانید از هک شدن اینستاگرام خود جلوگیری کنید. بیایید این راهکارها را با یکدیگر مرور کنیم:

  • استفاده از پسورد قوی (شامل حروف کوچک و بزرگ، کاراکترها، اعداد و …) هرچه پسورد طولانی‌تر باشد نحوه کرک هم سخت‌تر خواهد شد.
  • استفاده از قابلیت تایید 2 مرحله‌ای که تا حدود خیلی زیادی امنیت اکانت را تامین می‌کند
  • عدم اعتماد، یکی از روش‌هایی که برای هک اکانت‌ها استفاده می‌شود مهندسی اجتماعی است که این روش بر پایه اعتماد کاربر است
  • استفاده از صفحات اصلی و برنامه‌های اصلی برای ورود به اکانت اینستاگرام

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

۱۴ دیدگاه ها

  1. سلام
    در تمامی موارد احتمالا حدس و گمان کار میکند مگر آنکه سیستم کالی طرح و برنامه ای داشته باشد که خودش از تلفیق کلمات و حروف و عبارات پسورد های متعدد بسازد و تست کند ولی نمیدانم این را دارد یا خیر
    و آیا شما قادر به کرک آیدی بنده هستید
    در صورت موفقیت پاداش خوبی دارید

    • سلام.
      نه الزاما نیازی به حدس و گمان نیست و ابزارهایی مثل John the Ripper و Hashcat هستن که باهاشون می‌شه پسورد کرک کرد. اما اینستاگرام چندوقتیه به جای بلاک‌کردن آی‌پی، اکانت رو بعد از چند امتحان ناموفق بلاک می‌کنه و عملا هک اکانت اینستاگرام خیلی سخت شده.

  2. سلام ببخشید کد اکتیویشن برنامه instagram hacker رو که تحریم بود برای دانلود رو از کجا پیدا کنم ؟

    • سلام. تا جایی که ما اطلاع داریم این برنامه رایگانه و کد فعال‌سازی نداره. فقط حتما تو محیط سندباکس ازش استفاده کنید.

  3. سند باکس ینی چی چون واس منم کد میخاد

    • سندباکس یعنی محیط ایزوله، مثلا رو ماشین مجازی ازش استفاده کنین نه مستقیم روی سیستم خودتون. از لینک داخل متن دانلودش کنین.

  4. سلام با این کد هنوزم میشه هک کرد؟

    • سلام وقت بخیر. به دلیل اینکه تیم امنیتی اینستاگرام، به صورت هر لحظه، در حال ایجاد لایه های دفاعی هستند، ممکنه این روش در حال حاضر جوابگو نباشد.

  5. ببخشید سفارش هک هم میگیرین ؟

  6. سلام ابزار ها هنوزم کار میکنن؟؟

  7. سلام من یک برنامه خوب و کمی اسون برای هک اینستاگرام میخواستم و یک اموزش خوب میشه راهنمایی کنید؟

    • سلام. وقت بخیر.
      به دلیل تمهیدات امنیتی که شرکت متا اتخاذ کرده، تقریبا تمام ابزارهایی که برای این مورد استفاده می شدند، از کار افتاده اند.
      ضمن اینکه به دلیل ممنوعیت آموزش این مبحث از سمت پلیس فتا، ما آموزشی بابت این مبحث نداریم.
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *