۵G چیست؟ همه چیز درمورد نسل جدید اینترنت

اینترنت 5g

تفاوت‌های اینترنت ۵G و ۴G

با رشد روزافزون تکنولوژی و دنیای مجازی، نیاز به اینترنت از نیازهای ضروری روزانه همه مردم شده است. مخاطبان فضای مجازی نیز همواره خواستار سرعت بیشتر برای انتقال داده‌ها، ارتباطات افراد و جستجوهای اینترنتی هستند.

نسل چهارم اینترنت همراه با نام ۴G مدتی قبل در اختیار همه قرار گرفت که گفته می‌شود به صورت تئوری دارای سرعتی حدود ۱۰۰ مگابیت برثانیه است. اما همان رشد روزافزون تکنولوژی باعث شده است تا امروز نسخه آزمایشی ۵G نیز پدید آمده و روانه بازار شود.

۵G قرار است سرعت اینترنت را به ۱۰ گیگابایت بر ثانیه برساند!

این رقم بسیار بالا باعث می‌شود تا تنها با یک کلیک بر روی محتواهای ویدیویی، پخش‌های زنده، وب‌سایت‌هایی که بسیار سنگین هستند و حتی سنگین ترین فایل‌هایی که نیاز به دانلود آن‌ها دارید، در کمتر از یک ثانیه دانلود و یا آپلود شوند.

اما اگر می‌خواهید بدانید که ۵G قرار است چگونه کار کند، از چه تکنولوژی‌ای بهره می‌برد و یا در چه مواردی قرار است به کمک انسان‌ها بیاید، تماشای ویدیو زیر را از دست ندهید.

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

۱ دیدگاه

  1. به نظر من فناوری توی بعضی از مسایل مثل استفاده انسانی هوش مصنوعی و همین ۵G داره از هدف اصلیش دور میشه، ما اینو برای زندگی بهتر میخوایم نه اینکه باهاش به خودمون و همه موجودات و حتی زمینو … آسیب برسونیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *