دانلود رایگان مستند The Great Hack

The Great Hack

مستند The Great Hack یک فیلم مستند در مورد رسوایی اطلاعات Facebook-Cambridge Analytica می باشد. کارگردان و تهیه کننده این مستند Jehane Nou و Karim Amer است.
مستند The Great Hack به دلیل نمایش عالی که داشت در جشنواره فیلم Sundance 2019 در بخش مستندات برتر قرار گرفت. این مستند توسط Netflix در تاریخ ۲۴ جولای ۲۰۱۹ منتشر شد. تمرکز این مستند بر روی پروفسور David Carroll که سابقا در Cambridge Analytica بوده و Carole Cadwalladr روزنامه نگار و محقق بریتانیایی است. داستان این دو نفر برای افشای کار Cambridge Analytica در کمپین برگزیت در انگلستان و انتخابات ایالات متحده ۲۰۱۶ در هم آمیخته است.
SCL Group یک شرکت تحقیقاتی-رفتاری شخصی و ارتباطات استراتژیک بود که علاقمند به مطالعه و تاثیرگذاری بر رفتاری جمعی بود. این شرکت با داشتن تخصص PSYOPS ، در اواخر دهه ۱۹۹۰ در عملیات نظامی و سیاسی در سراسر جهان فعالیت داشت، از جمله انتخابات در کشورهای در حال توسعه در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی. به منظور انتقال این دانش به انتخابات ایالات متحده، یک شرکت تابعه با نام Cambrige Analytica درسال ۲۰۱۲ تشکیل شد.
در سال ۲۰۱۵، کمبریج آنالیتیکا، یک شرکت مشاوره سیاسی مستقر در انگلستان، به نمایندگی از Ted Cruz برای پیروزی در نامزدی جمهوریخواهان سال ۲۰۱۶ شروع به کار کرد. این شرکت از فیسبوک بعنوان ابزاری برای “نظارت بر رای دهندگان سیاسی” از طریق جمع آوری اطلاعات کاربران استفاده می کرد. پس از کنار رفتن Ted Cruz از دور رقابت، این شرکت از همان راهبردها برای کمک به دونالد ترامپ برای پیروزی در انتخابات ۲۰۱۶ استفاده کرد. تحقیقات مستقل درباره این داده کاوی ها، به همراه گزارش هایی از تاثیرگذاری این شرکت در برگزیت، باعث رسوایی در مورد تاثیر رسانه های اجتماعی در انتخابات سیاسی شد. علاوه بر این ، روابط نزدیک Cambridge Analytica با فیسبوک در حین کار در کمپین ترامپ منبع جنجالی شد. همین موضوع باعث شد شرکت فیسبوک نیز به دادگاه های این ماجرا وارد شود.

اطلاعات مستند The Great Hack

مدت زمان : ۱۱۳ دقیقه
زبان : انگلیسی + بهمراه زیر نویس فارسی
محصول : آمریکا
کارگردانان : Karim Amber , Jehane Noujaim

password: liansec.net

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

۲ دیدگاه ها

  1. تمام دانلود ها کار نمیکنن مشکل چیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *