بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۹

بهترین آنتی ویروس 2019

در این بخش با معرفی بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۹ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

F-Secure Antivirus

آنتی ویروس F-Secure یک مجموعه عالی از ابزارهای آنتی ویروس است و در حالی که کمی گران تر از برخی آنتی ویروس های دیگر است جزء بهترین های لیست بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۹ می باشد، برخی از ویژگی های این آنتی ویروس باعث می شود علی رقم هزینه بالاتر، برای شما ارزشمند باشد..
با آنتی ویروس F-Secure ، نرم افزار آنتی ویروس خود را از F-Secure به همراه حفاظت بانکی برای خرید آنلاین ایمن به دست آورید، ابزار ایمنی خانواده و یابنده ی دستگاه که به شما امکان می دهد دستگاه اندرویدی یا iOS از دست رفته خود را ردیابی کنید و در صورت نیاز از راه دور آن را به راحتی قفل یا حذف کنید. همچنین با کنترل دسترسی کودکان نظارت بیش از پیش روی فعالیت های آنها خواهید داشت.
آنتی ویروس F-Secure به طور معمول بیشترین امتیاز برای حفاظت ازسیستم در برابر ویروس ها را از سایت AV-Test ، و همچنین AV-Comparatives دریافت می کند. این سایت ها همچنین گزارش می کنند که آنتی ویروس F-Secure می تواند False Positive های بسیاری را نسبت به اکثر رقیب ها تولید کند، اما این که چگونه بر شما تاثیر می گذارد، بسته به نحوه استفاده از رایانه شما متفاوت است.
رابط کاربری یک افزونه عظیم و وسیع است. استفاده از آن بسیار آسان و سبک وزن است و شما در بیشتر مواقع می توانید به راحتی از برنامه خارج شوید. این برنامه کمترین اثر در عملکرد سیستم شما دارد و اگر شما نیاز به مداخله دارید، می توانید به طور کلی هر گونه مسائل را با چند کلیک حل کنید.
در سال ۲۰۱۹ آنتی ویروس F-Secure یک بسته جذاب است:
سریع، سبک وزن و قادر به اجرا در کنار بسیاری از ابزارهای امنیتی دیگر بدون درگیری.

Kaspersky Anti-Virus

آنتی ویروس Kaspersky یک پکیج امنیتی stripped-back است که بر روی مهمترین ویژگی های امنیتی تمرکز دارد: URL های خطرناک وب سایت ها را مسدود و فیلتر می کند، یک موتور به درستی تهدیدات را شناسایی و حذف می کند، تکنولوژی های نظارت هوشمند اقدامات مخرب را رد و معکوس می کند. این ویژگی های باعث شده است تا این آنتی ویروس نیز در لیست بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۹ قرار داشته باشد.
ما Kaspersky را در مسدود کردن نرم افزارهای مخرب و حذف آنها از یک سیستم آلوده به طور متناوب و با عملکرد بالا یافتیم. همچنین این آنتی ویروس به طور مرتب در سایت هایی مانند AV-Comparatives رتبه ی بالایی را کسب می کند که نشان از عملکرد خوب این آنتی ویروس است.
این آنتی ویروس نیز برای استفاده آسان است، یک رابط کاربری با طراحی خوب، فقط تعدادی از دکمه ها و گزینه ها، نه خیلی ساده نه پیچیده، و روی صفحه نمایش بسیاری دستورالعمل برای توضیح اینکه هر چیزی چگونه کار میکند حتی برای یک مبتدی که هم اکنون درخانه است وجود دارد.
اگر شما فقط به نرم افزارهای حفاظت از مخرب دقیق، قابل اعتماد و سازگار نیاز دارید، Kaspersky Anti-Virus به شما کمک خواهد کرد.

Bitdefender Antivirus Plus

هزینه های سالانه آنتی ویروس Bitdefender Plus ممکن است گران باشد، اما در دنیای امنیت، بسته نرم افزار امنیتی رایگان، بسیاری از موارد امنیتی را به خطر می اندازد. ویژگی های ارزنده این آنتی ویروس ما را بر آن داشت تا این آنتی ویروس نیز در لیست بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۹ قرار داشته باشد.
رتبه بندی آنتی ویروس مستقل، بزرگ و محصولات امنیتی برتر Bitdefender همیشه روبه بالا افزایش می یابند.
آنتی ویروس Bitdefender سعی دارد که در تشخیص ویروس، قابل اعتماد و دقیق باشد، شامل فیلتر کردن وب برای دسترسی به سایت های مخرب، مرورگری امن است که امنیت آنلاین شما را حفظ می کند و یک رمز عبور که جزئیات کارت اعتباری را در فرم های وب خودکار تکمیل می کند. همچنین با دارا بودن ماژول عالی ضد فیشینگ، که شما را به لینک های مخرب در نتایج جستجوی موتور جستجوی شما متصل می کند هشدار می دهد، و به سایت های خطرناک دسترسی پیدا نمی کند.
نسخه جدید این آنتی ویروس یک لایه حفاظتی در برابر حملات باج افزارها دارا می باشد که به طور هیجان انگیز رفتار تهدیداتی مانند باج افزارها را برای شما خنثی می کند و همچنین قابلیت اسکن تمام دستگاه های مرتبط شما را از طریق برنامه تلفن همراه Bitdefender Central دارد.
یک یا دو مسئله وجود دارد – آن ارزش بالایی دارد و ممکن است با برخی از برنامه ها مشکل داشته باشد – اما Bitdefender Antivirus Plus هنوز هم یک بسته دوست داشتنی است که نرخ تشخیص عالی، عملکرد عالی و همچنین ویژگی های ارزشمندی به اندازه کافی برای توجیه قیمت وجود دارد.
BitDefender Internet Security بر روی AVP 2019 ایجاد شده و سه برابر تعداد دستگاه های تحت پوشش به علاوه ضد اسپم، فایروال، کنترل والدین و ویژگی های رمزگذاری فایل ارائه می دهد. شما میتوانید برای مزایای بیشتر نسخه Total Security را خریداری کنید. این همه موارد فوق را دربر می گیرد و تا پنج دستگاه رایانه ای، دستگاه های مک، اندروید و iOS را پوشش می دهد.

Norton AntiVirus Basic

Norton AntiVirus Basic یک شکارچی تهدیدات و خطرات با کیفیت بالا است که می تواند به صورت خودکار از هر آن چیری که داخل کامپیوتر می باشد، محافظت کند. اما یکی از دلایل اصلی قرار گرفتن در لیست بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۹ آن است که این آنتی ویروس نیز یکی از بهترین گزینه های ارزشمند برای گزینه های نرم افزاری امنیتی در بازار است.
نورتون بسیاری از ترفندها، گزینه ها و تنظیمات را برای کسانی که به آنها نیاز دارند، و همچنین ویژگی هایی مانند مسدود کننده URL دستی که شما را از وب سایت های مخرب دور نگه می دارد، ارائه می دهد. اگر چیزی را نادیده بگیرد، سرویس عالی اعتبار فایل به راحتی فایل های مشکوک را فورا شناسایی می کند و اگر نرم افزارهای مخرب هنوز راهی پیدا کنند، از ویژگی نظارت رفتار هوشمند استفاده می کند.
اگر بیشتر از دستیار هستید، می توانید به راحتی بر حسب تقاضا اسکن اجرا کنید. شاید می توانید اسکن های سفارشی را برای بررسی مناطق مورد نیاز خود تنظیم کنید و ذخیره کنید. حتی برنامه زمانی آنها را برای اجرا در یک زمان خاص، اما فقط اگر سیستم شما آزاد است، و در حال اجرا نیست.
ممکن است مشکلی در برخی از افزونه های مرورگر وجود داشته باشد. همراه با Norton Identity Safe یک رمزعبور قابل قبول است که در آن به درستی اجرا می شود، اما ما متوجه شدیم نسخه Chrome بعضی مواقع کار را بدون هیچ دلیل ظاهری متوقف می کند. ما تعداد زیادی از بازرسان گزارش مشکلات مشابهی را دیده ایم، بنابراین به نظر می رسد موضوع واقعی در اینجا وجود دارد.
با این حال، شما مجبور به استفاده از هویت ایمن نیستید، و عملکرد اصلی Norton AntiVirus Basic در تمام جهات ارائه می شود: آسان است برای استفاده، کارشناسان گزینه های تنظیمات نیاز دارد، توسط آزمایشگاه های آزمایش بسیار مورد ارزیابی قرار می گیرد، و به دقت طراحی شده است تاثیرات کمتری در عملکرد سیستم شما داشته باشد.

Webroot SecureAnywhere AntiVirus

تقریبا هر ابزار آنتی ویروسی ادعا می کند که سبک وزن است، اما Webroot SecureAnywhere AntiVirus تنها آنتی ویروسی است که واقعا در این قسمت قرار دارد. نصب چند ثانیه طول می کشد، فایل های برنامه نهایت ۲ مگابایت هارد دیسک اشغال می کند، میزان اشغال فضای RAM پایین است، و اثر بالایی برای بروز رسانی در پهنای باند وجود ندارد. این ویژگی ها باعث شده تا این آنتی ویروس نیز در لیست بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۹ قرار داشته باشد.
با این وجود هیچ توافقی در خصوص ویژگی ها وجود ندارد. همراه با حفاظت هسته، مانیتورینگ وضعیت هوشمند، آنتی فیشینگ دقیق در زمان واقعی، مانیتورینگ فایروال و اتصال شبکه، افزایش anti ransomware و سایر موارد جالب دیگر وجود دارد.
مقایسه دقت Webroot با رقبا آسان نمی باشد، زیرا آزمایشگاه های بزرگ به ندرت محصولات شرکت را ارزیابی می کنند. اما هنگامی که آنها بررسی می شوند، به طور کلی نمره خوبی دارند و آزمایش های ما حفاظت قابل اطمینانی را نشان می دهد.
SecureAnywhere AntiVirus امثال زیادی دارد، و ۱۰۰٪ برگشت پول ۷۰ روزه Webroot را تضمین می کند که اعتماد به محصول می باشد. اگر شما از موتورهای بیش از حد پیچیده خسته هستید، Webroot باید در فهرست شما باشد.

ESET NOD32 Antivirus

اگر شما نرم افزار آنتی ویروس را در طول لیست ویژگی های آن کارشناسی کنید، ESET NOD32 Antivirus ممکن است ناامید کننده باشد. هیچ فایروال، مدیر رمز عبور، فریزر فایل، اسکنر آسیب پذیری و یا هر یک از موارد اضافی که شما اغلب در جای دیگر پیدا خواهید کرد وجود ندارد.
این بدان معنی نیست که این آنتی ویروس قدرت کمی دارد، بلکه تنها بر مبانی اصلی تمرکز دارد. ESET NOD32 Antivirus همراه با حفاظت در برابر نرم افزارهای مخرب در زمان واقعی، برخی از بهترین تشخیص اکتشافی در اطراف، لایه anti-ransomware، حفاظت از نفوذ، فیلتر کردن URL برای مسدود کردن وب سایت های مخرب و ماژول ها برای جلوگیری از حملات با استفاده از PowerShell و اسکریپت های مخرب. همه این ویژگی ها مارا بر این داشت تا این آنتی ویروس نیز در لیست بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۹ قرار بگیرد.
ماژول کنترل دستگاه محدودیت خطر نفوذ از دستگاه های دیگر را با کنترل دسترسی به کارت های USB، درایو های سخت خارجی، رسانه های ذخیره سازی نوری، حتی دستگاه های متصل با بلوتوث و FireWire محدود می کند. این فوق العاده غیر معمول است، اما اگر دیگران به طور منظم دستگاه های خود را به کامپیوتر وصل کنند، می توانند تفاوت ایجاد کنند.
ESET NOD32 Antivirus برای مبتدیان گزینه خوبی نیست. رابط کاربری گاهی اوقات دست و پا گیر است، برخی از ویژگی ها بسیار پیشرفته هستند و حتی راهنما همیشه کاملا مفید نیست.
هرچند کاربران با تجربه از توان و قابلیت تنظیم ESET قدردانی می کنند. حفاظت از حد متوسط بالاتر کار خوبی برای حفظ امنیت شماست و طراحی سبک وزن تضمین می کند که بسته شما باعث کندی کار نمی شود.
یکی از ویژگی های جدید در این نسخه، اسکنر UEFI است که شما را از تهدیداتی که به کامپیوتر شما حمله می کند حتی قبل از اینکه ویندوز شروع شود، محافظت می کند.
ESET Internet Security بر روی NOD 32 ایجاد می شود و سه برابر تعداد دستگاه های تحت پوشش به علاوه فایروال، محافظت از بوت نت، حفاظت از وب کم، ضد اسپم و غیره را ارائه می دهد.
همچنین شما می توانید ESET Smart Security Premium را برای خیلی چیزهای دیگر خریداری کنید. آن تمام موارد فوق را در بر می گیرد و همچنین مدیریت رمز عبور و اطلاعات ایمن را می دهد.

Trend Micro Antivirus+ Security

Trend Micro Antivirus + Security یک بسته نرم افزار امنیتی است که برای استفاده با antispam و یک پوشه موثر Folder Shield برای جلوگیری از باج افزارها استفاده می شود.
چقدر خوب است؟ آزمایشگاه های بالا آن را برای حفاظت بسیار ارزنده می دانند، اگر چه برخی از اختلاف نظر در مورد جزئیات وجود دارد. به طور خاص، AV-Comparatives میگوید تعداد زیادیFalse Positive را می دهد که می تواند یک مزاحم واقعی باشد. اما بطور کلی عملکرد این آنتی ویروس به گونه ای بوده که مارا مجاب کند در لیست بهترین آنتی ویروس ۲۰۱۹ باشد.
اگر یک مشکل در اینجا وجود دارد، احتمالا تاثیری بر عملکرد آن خواهد بود. گزارش عملکرد PassMark در ماه مارس ۲۰۱۷، ۱۵ محصول امنیتی را براساس معیارهای مرتبط با عملکرد مورد ارزیابی قرار داد و Trend Micro در پایین فهرست قرار گرفت.
تجارب ما با محصول کمی مطلوب تر است: سطح حفاظتی مشابه Bitdefender ظاهر می شود، FP تنها اندکی بالاتر است و سیستم ما را به میزان قابل توجهی بیشتر از هر چیز دیگری کاهش نمی دهد.
توصیه می کنیم قبل از خرید نسخه ۳۰ روز قبل را امتحان کنید و اگر مشکل یا اخطاری داشت توجه کنید. اما اگر شما تحت تاثیر قرار نگرفته باشید، سطح بالای تشخیص و ویژگی هایی عالی، Trend Micro را انتخاب خوبی می کند.

Panda Antivirus Pro

تشخیص بدافزار در زمان واقعی، اسکن سریع مبتنی بر کلود، فیلتر کردن URL برای مسدود کردن وب سایت های مخرب: آنتی ویروس Panda Dome Essential دارای تمام ویژگی هایی است که شما از بهترین نرم افزار آنتی ویروس انتظار دارید.
این فقط شروع است فایروال دوطرفه ساده به حفظ امنیت سیستم شما کمک می کند. یک سیستم کنترل برنامه می تواند دقیقا همان چیزی را که بر روی کامپیوتر شما اجرا می شود تعریف کند و حتی برخی از نرم افزارهای مخرب جدید و غیرقابل کشف را متوقف کند. یک صفحه کلید مجازی به شما کمک می کند تا اطلاعات محرمانه را بدون آنکه توسط keyloggers ها متوقف شود وارد کنید. حتی یک ابزار برای ساخت یک دیسک نجات USB قابل بوت وجود دارد، آماده برای از بین بردن تهدید های خیره کننده تر.
برخی از این ویژگی های خوب نسبتا پایه هستند. فایروال پاندا کار خود را انجام می دهد و می تواند شما را به عنوان مثال امن تر کند، اما با رقابت مستقل فایروال رقابت نمی کند. احتمالا کاربران شبکه ای با تجربه می خواهند بیشتر باشند.
گزینه ها در رابط کاربری ساده ویندوز ۱۰ سازماندهی شده اند، با تمام ماژول های اصلی فقط یک کلیک یا دو دور. حتی فایروال نیازی به دانستن چیزی بیش از مکان فعلی شبکه شما: خانه، محل کار یا محل عمومی ندارد.
نتایج آزمایشات پاندا از آزمایشگاه های مستقل در حال حاضر بسیار زیاد نیست، اما ارقامی که دیده ایم نشان دهنده این است که این شرکت از حفاظت بالاتر از حد متوسط برخوردار است و به طور کلی Panda Antivirus Pro به خوبی از نگه داشتن نرم افزارهای مخرب در خفا برخوردار است.

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *