دانلود کتاب Mastering Malware Analysis

کتاب Mastering Malware Analysis

امروزه دنیای امنیت سایبری به سرعت در حال تغییر است و بسیاری از تهدیدات قدیمی دیگر وجود خارجی ندارند. دلایلی متعددی نیز برای این امر وجود دارد اما عمدتا به این دلیل است که محیط سیستم‌هایی که سازمان‌ها استفاده می‌کنند، به طور مداوم در حال پیشرفت و توسعه است و موازی با آن روش‌های جدید برای نفود به این سیستم‌ها نیز در حال بروزرسانی است.

در کتاب Mastering Malware Analysis نویسنده تاکید زیادی بر تهدیدات مدرن بدافزاری که در حال افزایش هستند، دارد.

با ذکر این نکته که در چند سال گذشته، چشم‌انداز تکامل این بدافزارها به طرز چشم‌گیری افزایش یافته است، از ربات‌های IRC گرفته تا تهدیدات مداوم پیشرفته (APT) و بدافزارهای تحت حمایت دولتی که فعالان را هدف قرار می‌دهند. در کنار اینها باید یادآور شد که جرایم اینترنتی به یک تجارت چند صد میلیون دلاری تبدیل شده است، از سرقت کارت‌های اعتباری گرفته تا سرقت SWIFT بانکی، بدافزارهای Point-of-Sale و باج‌افزارها. با این وجود همه این موارد، جهان شاهد تقاضای بیشتری برای محققان بدافزار بسیار ماهر است تا بتوانند با این سطح از تهدیدات مقابله کرده و بتوانند نسل بعدی فناوری‌های حفاظت از تهدیدات را ایجاد کنند.

معرفی روند کلی کتاب:

تقریبا از هر زبان برنامه‌نویسی برای نوشتن قطعه کدهای مخرب که برای اهداف مخرب مورد سواستفاده قرار می‌گیرند، می‌توان استفاده کرد، بنابراین در ابتدای کتاب، دانش پایه این حوزه را فرا خواهید گرفت، دانشی که در هر شرایطی قابل استفاده است. از آنجایی که سیستم‌عامل ویندوز هنوز هم رایج‌ترین سیستم‌عامل در جهان است، جای تعجب نیست که اکثریت قریب به اتفاق کدهای مخرب برای این سیستم‌عامل نوشته شده است، بنابراین در چند فصل بعدی این پلتفرم به طور مفصل پوشش داده خواهد شد. سپس، از آنجایی که مهاجمان سایبری تمایل به استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی دارند که هم محبوب هستند و هم توسط سیستم قربانی هدف پشتیبانی می‌شوند، این کتاب به شما کمک می‌کند تا با متداول‌ترین نمونه‌ها آشنا شوید. سرانجام، از آنجا که اخیراً با ظهور بدافزارهای اینترنت اشیا (IoT) و سیستم‌عامل های جدید تلفن همراه، سیستم‌های مورد نظر گسترش یافته‌اند، ما همچنین به شما می‌آموزیم که چگونه این تهدیدات در حال ظهور را تجزیه و تحلیل کنید.
هدف اصلی این کتاب ارائه مجموعه دستورالعمل‌های عملی به خواننده است که می‌تواند به سرعت برای تجزیه و تحلیل تقریباً هر نوع بدافزاری که ممکن است در دنیای مدرن با آن روبرو شود، به کار گرفته شود.

این کتاب برای چه کسانی مفید است:

اگر شما یک مدیر امنیت IT، تحلیل‌گر فارنزیک یا محقق بدافزار هستید که به دنبال ایمن سازی سیستم‌ها از نرم افزار مخرب یا بررسی کد مخرب هستید، این کتاب برای شما مناسب است. تجربه قبلی برنامه‌نویسی و برخی از درک حملات و تحقیقات بدافزاری در درک مفاهیم بسیار کارآمد است.

مشخصات کتاب:

زبان: انگلیسی
منتشر شده توسط: Packt Publishing Ltd
نویسندگان: Alexey Kleymenov و Amr Thabet
سال انتشار کتاب: June 2019
کد کتاب: ISBN 978-1-78961-078-9

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

۳ دیدگاه ها

  1. سلام خیلی ممنون بابت سایت عالیتون ولی فایل ها دانلود نمیشود

    • سلام. ممنون از حسن نظر شما.
      به خاطر مسائل کپی‌رایت دانلود فقط با آی‌پی ایران امکان‌پذیره. لطفاً برای دانلود فیلترشکن رو خاموش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *