دانلود رایگان دوره SANS SEC511

sans sec511

طبق رویه قبل با معرفی و دانلود دوره SANS SEC511 در خدمت شما عزیزان هستیم. موسسه SANS یکی از معتبرترین موسسه ها در زمینه آموزش حوزه امنیت سایبری می باشد.

سازمان ها مقدار قابل توجهی از زمان و منابع مالی و انسانی را در تلاش برای مبارزه با تهدیدات اینترنتی و جلوگیری از حملات سایبری سرمایه گذاری می کنند، اما با وجود این تلاش های عظیم و وسیع، هنوز هم سازمان ها به خطر می افتند. رویکرد سنتی محیطی متمرکز و پیشگیرانه به معماری امنیتی، موفق به جلوگیری از نفوذ نشده است. هیچ شبکه غیر قابل نفوذی را نمی توان پیدا کرد و این واقعیتی است که مدیران اجرایی و متخصصین امنیتی باید قبول کنند.

پیشگیری مهمترین موضوع است و نمی توانیم این موضوع را بعنوان موضوع اصلی فراموش کنیم. با این حال، یک رویکرد پیشگیرانه امنیتی جدید به منظور افزایش توانایی سازمان ها برای تشخیص تهدیدهای ناخواسته از طریق دفاع در عمق، ضروری است.

دوره SANS SEC511 به شما می آموزد که چگونه مهارت های خود را برای انجام این رویکرد پیشگیرانه تقویت کنید.

بررسی داده های صنعتی نشان می دهد که بیشتر موارد نقض امنیتی معمولا به طور متوسط هفت ماه بعد شناسایی می شوند. نفوذگران به سادگی باید یک راه را در اکثر سازمان ها پیدا کنند، زیرا آنها می دانند که کمبود دید و کنترل های امنیتی داخلی، به آنها اجازه می دهد که به طور متقابل مأموریت خود را انجام دهند و اهدافشان را برآورده سازند.

در این دوره کارشناسان وحامد امنیت و همچنین بخش SOC به منظور درک بهتر حملات و تجزیه و تحلیل آنها و همچنین تشخیص ناهنجاری های تربیت می شوند. حاصل این دوره رویکرد پیشگیرانه جدید و تشخیص زودهنگام نفوذ می باشد.

مؤسسه ملی استاندارد و فناوری (NIST) دستورالعمل هایی را که در NIST SP 800-137 برای نظارت مستمر (CM) در نظر گرفته شده است را توسعه داده و شما در روز پنجم این دوره، این مفاهیم را به میزان زیادی درک کرده و مهارت های خود را در اجرای CM با استفاده از چارچوب NIST افزایش می دهید.

سرفصل های این دوره عبارتند از :

SEC511.1: Current State Assessment, Security Operations Centers, and Security Architecture
SEC511.2: Network Security Architecture
SEC511.3: Network Security Monitoring
SEC511.4: Endpoint Security Architecture
SEC511.5: Automation and Continuous Security Monitoring
SEC511.6: Capstone: Design, Detect, Defend

    رمز فایل : liangroup.net

    علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
    • facebook
    • twitter
    • googleplus
    • linkedIn
    • flickr

    ۸ دیدگاه ها

    1. سلام خسته نباشید.
      لینک دانلود غیرفعال است

    2. سلام. فایل ها رو دانلود کردم . اما رمز فایل رو میزنم میزنه اشتباهه. ممنون میشم راهنمایی کنین.

    3. آیا امکان دسترسی به فایل .sec511-linux کهیک iso فایل هست می باشد؟

    4. لینک دانلود غیرفعال است…

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *