وبینار امنیت سایبری و کووید۱۹

امنیت سایبری و کرونا

همیشه در شرایط بحرانی، عده‌ای هستند که با سواستفاده از این شرایط، به دنبال درآمدزایی و یا پیشرفت شغلی هستند. یکی از بحرانی‌ترین شرایط قرن اخیر (و شاید قرن‌های اخیر!) فراگیر شدن بیماری کووید 19 است. بیماری جهانی که سرعت شیوع بسیار بالای آن، باعث شده تا مراکز بهداشتی، درمانی، خدماتی و… حتی برای یک لحظه خالی نباشند.

در این بین افراد سودجو در فضای مجازی، که پیش از این نیز به دنبال نفوذ به سیستم‌های دیگران بودند تا از این راه کسب درآمد کنند نیز بیکار ننشسته‌اند. پس در این برهه زمانی، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در سراسر جهان، که روزانه اطلاعات افراد زیادی را در سیستم‌های خود ثبت می‌کنند، همواره در خطر نفوذ افراد سودجو قرار دارند.

“میکو” یکی از مدیران ارشد تحقیقات شرکت F-Secure است که با برگزاری وبیناری در این حوزه، سعی در آگاه‌سازی تمامی مردم جهان، به خصوص مدیران IT سازمان‌های بهداشتی و درمانی دارد. میکو در این وبینار با عنوان «امنیت سایبری و کووید 19» با ارائه آمارها و شواهد موجود در این زمینه و همچنین با پاسخگویی به سوالات کاربران، سعی می‌کند تا هرچند بخش کوچکی از جامعه را نسبت به لزوم برقراری امنیت اطلاعات در مراکز بهداشتی آشنا کند. این وبینار نزدیک به 1700 شرکت‌کننده داشته که باتوجه به موضوع بسیار جذاب آن، ویدیو ترجمه‌شده این وبینار به زبان فارسی توسط گروه لیان انجام شده و در اختیار شما قرار گرفته است:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *