دانلود دوره SANS 617

دانلود دوره SANS

دوره SANS 617 برای متخصصانی طراحی شده است که به دنبال توانایی فنی جامع برای درک، تجزیه و تحلیل و دفاع از فناوری های مختلف شبکه های بی سیم هستند.

فناوری هایی که در محیط پیرامون ما فراگیر شده اند و بطور فزاینده ای دروازه ورود مهاجمین شده اند. تهیه کنندگان دوره SANS 617 بعنوان کارشناسان ارشد امنیت شبکه های بی سیم، از این موضوع باخبرند که بسیاری از سازمان ها از امنیت شبکه بی سیم بعنوان سطح حمله مهاجمان غافل هستند و از این رو ایجاد لایه دفاعی و نظارت مورد نیاز ناکام هستند. هرچند امروزه فناوری های بی سیم در مجوعه های اجرایی، ادارات مالی، دفاتر دولتی و تولیدی رایج است.

با توجه به خطرات شناخته شده فناوری های بی سیم نا امن و حملات استفاده شده علیه آنها، SANS 617 برای کمک به افراد در تقویت مهارت های حیاتی مورد نیاز برای شناسایی، ارزیابی و دفاع در برابر این تهدیدات طراحی شده است. این مهارت ها برای هر سازمان امنیتی با عملکرد بالا ضروری است.

برای شرکت در این دوره آموزشی نیز می توانید از طریق لینک روبرو، اطلاعات لازم را کسب کنید:

زمانی برای بسیاری از تحلیل گران، Wireless مترادف با WiFi بود و بسیاری از سازمان ها تجهیزات امنیتی پیچیده ای را برای محافظت از این شبکه ها مستقر می کردند. امروزه Wireless معنای بسیار گسترده تری دارد و نه تنها امنیت سیستم های WiFi را در بر می گیرد، بلکه امنیت بلوتوث، RFID، DECT، NFC، کارت های هوشمند بدون تماس و حتی سیستم های بی سیم اختصاصی را نیز شامل می شود. برای ارزیابی موثر امنیت سیستم های بی سیم، مهارت شما باید گسترش یابد تا انواع مختلفی از فناوری های بی سیم را در برگیرد.

دوره SANS Sec617 مهارت های لازم برای درک نقاط قوت و ضعف سیستم های بی سیم را به شما می دهد. شما یاد می گیرید که چگونه سطح امنیتی فعلی شبکه های WiFi را ارزیابی کنید و نقاط دسترسی WiFi AP و دستگاه های کلاینتی را که سازمان شما را تهدید می کند، شناسایی کنید. شما یاد می گیرید که چگونه نقص ها را در استقرارهای Wi-Fi مدرن با استفاده از فناوری WPA2 ، از جمله شبکه های پیشرفته WPA2 Enterprise ، مورد ارزیابی ، حمله و سوء استفاده قرار دهید. شما می توانید درک عمیقی از نقاط ضعف موجود در پروتکل های Wi-Fi و نحوه استفاده از این درک در سیستم های بی سیم مدرن بدست آورید.

دانلود ورژن 2020 این آموزش از طریق لینک های زیر : پسورد فایل فشرده ( liansec.net )

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *