دانلود رایگان دوره Security+

دانلود رایگان آموزش Security+

Security+ مقدماتی‌ترین دوره، در زمینه امنیت است و همان‌طور که در نقشه راه ورود به دنیای هک و امنیت گفتیم، یکی از پیش‌نیازهای اساسی برای شروع دوره‌های امنیت محسوب می‌شود. این دوره، مانند دوره نتورک پلاس توسط موسسه کامپتیا ارائه می‌شود که یکی از معتبرترین موسسات در زمینه آموزش شبکه و امنیت است. 

در این ویدئوی آموزشی Security+، دانشجویان حمایت از اصول اولیه محرمانه بودن، یکپارچگی و در دسترس بودن را یادمی‌گیرند و می‌توانند در آزمون آن شرکت کنند. اگر به دنیای امنیت علاقه‌مندید، این ویدئو شما را برای دوره‌های تخصصی‌تر آماده می‌کند.

در ادامه این مطلب، با دانلود رایگان دوره Security+ در خدمت شما عزیزان خواهیم بود. دوره آموزشی Security+ یکی از دوره‌های مورد توجه کارشناسان امنیتی است.

امروزه موضوع امنیت شبکه در بین سازمان‌ها اهمیت زیادی دارد و شرکت در دوره security+ با هدف آشنایی با اصول امنیت شبکه می‌تواند کمک بسیار زیادی در جهت رفع این نیاز کند. سکیوریتی پلاس نقطه استارت خوبی برای ورود به مباحث امنیت سایبری و امنیت اطلاعات است و با هدف آموزش مبانی امنیت به کلیه علاقه‌ مندان به این حوزه ایجاد شده است.

سکیوریتی پلاس با تمرکز بر توانایی‌های عملی تلاش دارد دانشجویان را برای رویایی و رفع انواع مشکلات آماده کند و سرفصل‌‌های این دوره به نوعی برنامه‌ ریزی شده‌ که بر جدیدترین روندها و تکنیک‌‌های مدیریت ریسک، کاهش خطر، مدیریت تهدید و تشخیص نفوذ تاکید دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره، روی لینک زیر کلیک کنید:

برای دانلود رایگان دوره سکیوریتی پلاس، می‌توانید روی لینک‌هایی که در ادامه قرار داده‌ایم، کلیک کنید.

دانلود رایگان Security+

زبان دوره: انگلیسی

زیرنویس: ندارد

پسورد فایل فشرده: liansec.net

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

۲ دیدگاه ها

  1. سلام و درود
    بنده خیلی نیازمند این دوره هستم و از طرفی به دوره هایی که شما قرار میدهید اعتماد کامل دارم
    لطف میکنید بفرمایید کی این دوره برای دانلود در دسترس قرار میگیرد؟ اگر تاریخ بگین که خیلی ممنونتان میشوم

    باتشکر فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *