دانلود دوره Wireless Penetration Testing for Ethical Hackers

دانلود دوره Wireless Penetration Testing for Ethical Hackers

ابزارهای زیادی برای شناسایی نقاط ظعف امنیتی و نفوذ و حمله به شبکه در فضای اینترنت موجود است. انتخاب ابزارها و روش های مناسب ممکن است گیج کننده به نظر برسند اما این دوره برای کمک به شما به منظور حرکت در مسیر درست طراحی شده است.

در دوره Wireless Penetration Testing for Ethical Hackers نحوه انجام حملات تست نفوذ به شبکه های بی سیم در با روش ها و تکنیک های مختلف و رایج بررسی می شود. در حقیقت در این دوره دانشجو با استفاده از دانش کسب شده در دوره و همچنین با داشتن مجوز لازم، اقدام به تست نفوذ شبکه های بی سیم کرده و با استفاده از آسیب پذیری های احتمالی موجود، اقدام به شبیه سازی حملات بر روی شبکه ها می کند.

در این دوره قبل از یادگیری شیوه های هک و تست نفوذ شبکه های بی سیم، شما ابتدا در مورد استانداردهای امنیتی که امروزه رایج هستند ( WEP / WPA / WPA2) آشنا می شوید. سپس با استفاده از ابزارهای متن باز در دسترس، مولفه های اصلی فرایند آزمایش تست نفوذ شبکه های بی سیم، مراحل شناسایی این نوع شبکه ها و شنود و تزریق بر روی این نوع شبکه ها، آشنا می شوید.
سبک و رویکرد

با استفاده از یک روش گام به گامف شما یاد میگیرید که چگونه یک آزمایش تست نفوذ بر روی شبکه های بی سیم به منظور شناسایی و دسترسی به این نوع شبکه ها را انجام دهید صرف نظر از اینکه از چه روش های امنیتی برای محافظت از این شبکه ها استفاده شده است. این دوره به عنوان یک پیشرفت جالب و آموزنده از تکنیک های مختلفی است که توسط آزمایش کنندگان نفوذ حرفه ای در دنیای واقعی استفاده می شود.

مفاهیم و سرفصل های این دوره عبارتند از :

– نصب و راه اندازی
– مفاهیم شبکه های wifi و کشف این شبکه ها
– تست نفوذ بر روی امنیت WEP
– تست نفوذ بر روی امنیت WPA/WPA2
– شکستن WPS

پسورد فایل فشرده : liansec.net

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *