دانلود دوره SANS 575

دانلود دوره‌های Sans

دوره SANS 575 برای کارشناسانی تعبیه شده است که برای ورود به حوزه تست نفوذ موبایل اپلیکیشن ها علاقه دارند.

یک سطح حمله را تصور کنید که در سازمان شما و در دست هر کاربر پخش شود. به طور مرتب از مکانی به مکان دیگر منتقل می شود ، داده های بسیار حساس و مهمی را ذخیره می کند ، و فن آوری های بی سیم مختلف مختلفی را برای حمله به دست می آورد. چنین سطحی امروزه وجود دارد: دستگاه های تلفن همراه. این دستگاه ها بزرگترین سطح حمله در اکثر سازمان ها هستند ، اما همین سازمان ها اغلب مهارت لازم برای ارزیابی آنها را ندارند.

دوره SANS 575 بگونه ای طراحی شده است که مهارت های لازم برای درک نقاط قوت و ضعف امنیتی دستگاه های iOS و Android را به شما ارائه می دهد. دستگاه های تلفن همراه دیگر یک فناوری راحتی نیستند: آنها ابزاری اساسی هستند که توسط کاربران در سراسر جهان استفاده می شوند. شما می توانید این روند را در شرکت ها ، بیمارستان ها ، بانک ها ، مدارس و فروشگاه های خرده فروشی در سراسر جهان مشاهده کنید. کاربران امروز بیشتر از گذشته به دستگاههای تلفن همراه اعتماد دارند – ما آن را می شناسیم ، و افراد بد هم همین کار را می کنند. دوره SANS 575 ویژگی کامل این دستگاه ها را بررسی می کند.


برای شرکت در این دوره آموزشی نیز می توانید از طریق لینک روبرو، اطلاعات لازم را کسب کنید:

با مهارت هایی که در دوره SANS 575 می آموزید، می توانید نقاط ضعف امنیتی برنامه های داخلی و جانبی را ارزیابی کنید. شما یاد میگیرید که چگونه می توانید پلت فرم های رمزنگاری را دور بزنید و چگونه از تکنیک ها به منظور دور زدن مکانیزم های امنیتی استفاده کنید. برای شناسایی نواقص در ترافیک شبکه برنامه های تلفن همراه ، ذخیره سازی سیستم فایل ها و کانال های ارتباطی درون برنامه ای ، می توانید از ابزارهای تجزیه و تحلیل برنامه تلفن همراه خودکار و دستی استفاده کنید. شما با خیال راحت با نمونه های بدافزارهای همراه کار خواهید کرد تا میزان قرار گرفتن در معرض داده ها و تهدیدات دسترسی به سیستم عامل Android و iOS را درک کنید ، و برای سوء استفاده از دستگاه های از بین رفته یا سرقت شده از صفحه قفل دور می شوید.

سرفصل های این دوره عبارتند از :

SEC575.1: Device Architecture and Common Mobile Threats
SEC575.2: Mobile Platform Access and Application Analysis
SEC575.3: Mobile Application Reverse Engineering
SEC575.4: Penetration Testing Mobile Devices, Part 1
SEC575.5: Penetration Testing Mobile Devices, Part 2
SEC575.6: Hands-on Capture-the-Flag Event

پسورد فایل فشرده : liansec.net

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *