دانلود رایگان دوره وب هکینگ | Hacking Web Applications

دانلود رایگان دوره وب هکینگ | Hacking Web Applications

دوره وب هکینگ شامل بیش از 5 ساعت آموزش ویدئویی برای کمک به شما برای انجام هک اخلاقی، تست نفوذ و ارزیابی وضعیت امنیت از طریق شناسایی، تجزیه و تحلیل و کاهش آسیب‌پذیری‌های وب اپلیکیشن است.

دوره Hacking Web Applications با ارائه سناریوهای مرحله به مرحله و واقعی، یک محیط عملی را برای ارزیابی های امنیتی (تست نفوذ) از طریق آسیب‌پذیری‌های برنامه های تحت وب فراهم می‌کند.

این دوره، به شما نشان می‌دهد که چگونه یک آزمایشگاه تست نفوذ را برای انجام مراحل، تنظیم و ایجاد کنید،؛آزمایشگاهی که با انجام مراحل آموزش داده شده در دوره می‌توانید یاد بگیرید که چطور مراحل یک تست نفوذ برنامه تحت وب را به‌درستی انجام دهید. پس از مراحل اولیه شما می آموزید که چگونه از بسیاری از آسیب‌پذیری‌ها از جمله آسیب‌پذیری‌های تایید هویت، مدیریت Session، حملات مبتنی بر Sql injection، حملات Cross-site Scripting، حملات Cross-site request forgery و … استفاده و بهره‌برداری کنید. همچنین می‌توانید نحوه ارزیابی و انجام حملات مربوط به API، حملات سمت کلاینت و حملات آسیب‌پذیری برنامه کاربردی وب را بیاموزید.

هدف اصلی این دوره انجام حملات مخرب نیست، بلکه ارائه راهنمای گام به گام برای شماست تا بتوانید هک اخلاقی، آزمایش نفوذ و ارزیابی وضعیت امنیتی را همانطور که به برنامه‌های وب مربوط می‌شود بیاموزید. از طریق مهارت‌های کشف شده در طول آموزش‌های دوره، شما مفاهیم مختلفی را که با بسیاری از مهارت‌های امنیتی تهاجمی برجسته پیشرو در صنعت همراه است، فرا خواهید گرفت. در حقیقت در دوره وب هکینگ کارشناسان با فرا گرفتن دانش به‌روز در حوزه تست نفوذ وب و برنامه های تحت وب، خود را آماده انجام آزمون تست نفوذ و ارزیابی سطح امنیت وب سایت ها می‌کنند.

برای شرکت در این دوره می‌توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود رایگان آموزش وب هکینگ

زبان: انگلیسی

زیرنویس: ندارد

رمز فایل فشرده: liansec.net

علاقمند به حوزه امنیت اطلاعات و آشنا به حوزه تست نفوذ
  • facebook
  • twitter
  • googleplus
  • linkedIn
  • flickr

۲ دیدگاه ها

  1. مرز فایل اشتباهه برادر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *